Dades Generals

Informació a tenir en compte

Calendari escolar 2023-2024
Llistat amb puntuació provisional 2024-2025
Llistat amb puntuació de reclamacions resoltes

Documents a tenir en compte

Actualització de telèfons
Autorització de medicaments
Autorització d’aparició a la pàgina web
Autorització de recollida d’alumnes
Autorització per fer sortides escolars a Cambrils
Elecció d’ensenyament religiós o alternatiu
G Suite per centres educatius
Carta de compromís educatiu

On estem?

Som una escola ubicada al barri de Vilafortuny, al municipi de Cambrils, en un entorn caracteritzat per uns condicionants del medi social i cultural molt enriquidors. L’escola està rodejada de vivendes unifamiliars, així com de diversos parcs infantils en plena natura, un centre cívic i ben comunicada amb la resta del municipi, el qual ens proporciona altres infraestructures com: la biblioteca municipal, el CAP, el poliesportiu, l’escola de música, el port marítim i diferents parcs.
Vam iniciar la nostra trajectòria el curs 2006-2007, i des d’aleshores hem anat creixent any rere any, fins arribar a ser una escola de dues línies amb nens i nenes des de P3 d’Educació Infantil fins a 6è de Cicle Superior.