Dades Generals

Informació a tenir en compte

Informe barem definitiu
Publicació llista sol·licituds preinscripció resoltes les reclamacions
Informe barem provisional 2020-2021
Pla obertura escola 22 setembre de 2020
Calendari escolar 2020-2021
Oferta Inicial places 11/03/2021

Documents a tenir en compte

Actualització de telèfons
Autorització de medicaments
Autorització d’aparició a la pàgina web
Autorització de recollida d’alumnes
Autorització per fer sortides escolars a Cambrils
Elecció d’ensenyament religiós o alternatiu
G Suite per centres educatius

On estem?

Som una escola ubicada al barri de Vilafortuny, al municipi de Cambrils, en un entorn caracteritzat per uns condicionants del medi social i cultural molt enriquidors. L’escola està rodejada de vivendes unifamiliars, així com de diversos parcs infantils en plena natura, un centre cívic i ben comunicada amb la resta del municipi, el qual ens proporciona altres infraestructures com: la biblioteca municipal, el CAP, el poliesportiu, l’escola de música, el port marítim i diferents parcs.
Vam iniciar la nostra trajectòria el curs 2006-2007, i des d’aleshores hem anat creixent any rere any, fins arribar a ser una escola de dues línies amb nens i nenes des de P3 d’Educació Infantil fins a 6è de Cicle Superior.