Dades generals

Informació a tenir en compte

Dossier informatiu curs 2017-2018

Autoritzacions alumnes

Actualització de telèfons (PDF)
Autorització de medicaments (PDF)
Autorització d’aparició a la pàgina web (PDF)
Autorització de recollida d’alumnes (PDF)
Autorització per fer sortides escolars a Cambrils (PDF)
Elecció d’ensenyament religiós o alternatiu (PDF)
Documentació preinscripció 2017-2018 (PDF)
Sol·licitud preinscripció 2017-2018 (PDF)

On estem?

Som una escola ubicada al barri de Vilafortuny, al municipi de Cambrils, en un entorn caracteritzat per uns condicionants del medi social i cultural molt enriquidors. L’escola està rodejada de vivendes unifamiliars, així com de diversos parcs infantils en plena natura, un centre cívic i ben comunicada amb la resta del municipi, el qual ens proporciona altres infraestructures com: la biblioteca municipal, el CAP, el poliesportiu, l’escola de música, el port marítim i diferents parcs.
Vam iniciar la nostra trajectòria el curs 2006-2007, i des d’aleshores hem anat creixent any rere any, fins arribar a ser una escola de dues línies amb nens i nenes des de P3 d’Educació Infantil fins a 6è de Cicle Superior.

Castell de Siurana,1 - 43850 - Cambrils - T. 977 378 722 - F. 977 378 723 - escola@escolamasclariana.cat